„Mixology“ ekspertas Colinas Asare-Appiahas kalba apie žemas ir be ABV tendencijas


Nors sausas sausis slypi už mūsų, pokalbis apie žemus ir be ABV kokteilius neišeina-jis tik prasideda.

Daugiau žmonių primena apgalvotą gėrimą, nesvarbu, ar atjungdami alkoholį, ar ieškodami sudėtingų, kvapiųjų alternatyvų. Norėdami ištirti šią augančią tendenciją, kalbėjomės su „Colin Asare-Appiah“, patyrusios miksologijos ekspertu ir pramonės atstovu. Nuo savo kelionės už baro iki naujausių Bacardi naujovių, Colinas dalijasi įžvalgomis apie „Low-ABV“ kokteilių kilimą, puikų gėrimo be bangos kūrimo meną ir tai, kaip barmenai iš naujo apibrėžia gėrimo patirtį visiems.

Papasakokite apie savo patirtį pramonėje.

Mano kelionė per „Spirits“ pramonę prasidėjo netikėtai. Aš po koledžo keliavau į Graikiją, kad atlikčiau sielos paiešką ir baigiau nuostabų barą, pavadintą QUPI. Ši patirtis privertė mane įsimylėti miksologijos meną ir ryšius, kuriuos galite sukurti per gerai pagamintą kokteilį. Grįžau į Londoną, kai augo kokteilių pramonė, su tokiais novatoriškais barais kaip „Dicks Bar“ Atlanto ir paplūdimio antklodžių Babilono, kuris paskatino mane įkurti Londono Barendendo akademiją (Lab) Su mano draugais Douglasas Ankrahas, Richardas Hargrovesas, Alexas Turneris ir Andrew Chansingas mokosi ir įkvėpė barmenus, formuodami naujos kartos profesionalus.

Iš ten aš atidariau penkiolika su Jamie Oliveriu, bare daugiausia dėmesio buvo skiriama parodymui, kaip kokteiliai gali papildyti vakarienės potyrius, ir mes tikrai pasilenkėme į virėjų sandėliuką. Pradėjęs savo „Vodka“ prekės ženklą ir persikėliau į JAV, turėjau galimybę padėti pradėti „Bacardi“ portfelio gynimo komandą. Šiuo metu esu prekybos bendruomenės prekybos direktorius, suteikiantis man galimybę pasidalyti autentiškomis istorijomis apie „Bacardi“ portfelio kultūrą ir padėti formuoti pramonės ateitį su minties lyderiais ir tendencijų kūrėjais.

Už „Bacardi“ ribų, neseniai aš kartu su „Black Mixcellence“ autoritetuoju knyga, kurioje švenčiamas juodųjų miksologų indėlis ir pabrėžiama jų istorijos bei receptai. Aš taip pat labai didžiuojuosi, kad įkūriau „Ajabu“ kokteilių ir spirito festivalį, kuris sujungia geriausius barus/barmenus pasaulyje su geriausiais Afrikos miksologais, virėjais ir menininkais, kad švęstų neįtikėtiną įvairovę ir kūrybiškumą visame žemyne. Būtent tokie projektai mane įkvepia toliau ginti įvairovę ir pasakojimą apie spirito pramonę.

Kaip manote, kodėl populiarumas didėja ne/ABV gėrimai?

Neįtikėtinai matoma, kad ne ir mažai alkoholio kokteiliai buvo neįtikėtini, ypač dėl to, kaip jis vystėsi baruose ir restoranuose. Tiesą sakant, beveik ketvirtadalis „Gen Z“ gėrėjų JAV apima sąmoningą gėrimą, kuriame kalbama apie tai, kur mes einame kaip pramonė.

Ši tendencija yra jaudinanti, nes ji meta iššūkį miksologams ir kūrybiniams dvasių erdvėje išbandyti ką nors naujo. Tai jau ne tik tai, kas yra stiklinėje – tai yra apie ką nors sudėtingo, kvapnaus ir įtraukiančio kūrimo. Bartenderiai negeria ir „Low-ABV“ gėrimų, naudodamiesi tokiu pat rūpesčiu ir rafinuotumu, kaip ir jų bauginantys kolegos, naudodamiesi žoliniais, pikantiškais skoniais ir aukščiausios kokybės ingredientais, kad sukurtumėte ką nors įsimintino.

Šis poslinkis nėra susijęs su mažiau gėrimu – tai yra dėmesingas vartojimas. Tai suteikia žmonėms laisvę būti patirties dalimi, nesvarbu, ar jie gurkšnoja viso stiprumo kokteilį, ar ką nors lengvesnio.

Kuriuos iš jų, jūsų manymu, geriausia tarnauti protinguose gėrimo renginiuose?

„Spritz“ užėmė kokteilių pasaulyje svarbiausią sceną, tapdamas gaiviu, universaliu mėgstamiausiu, kurį galima mėgautis ištisus metus. Vos prieš dvejus metus „Spritz“ kokteiliai net nebuvo „Global Top 20“, ir dabar jie pakilo į 3 geriausiųjų – už Margaritos ir Mojito.

„Spritz“ protinguose gėrimo renginiuose yra idealus pasirinkimas, nes jis yra lengvas, kvapnus ir lengvai gali būti pritaikytas. Mano asmeninis mėgstamiausias yra „St-Germain® Hugo Spritz“, pagamintas iš šviežių monetų kalyklų, „St-Germain®“, „Martini & Rossi Prosecco“, „Lime“ ir „Soda Water“. Tiems, kurie ieško pasirinkimo be ABV, „Martini & Rossi Floreale Spritz“ yra išskirtinė alternatyva.

Pasidalykite keliais savo patarimais, kaip surengti įvairias minias gėrėjų, įskaitant nealkoholines galimybes.

Dalyvaujant įvairioms minios gėrėjams, labai svarbu patenkinti visas pageidavimus, siūlant įvairias galimybes. Vienas patarimas yra užtikrinti, kad tiek alkoholiniai, tiek nealkoholiniai gėrimai būtų gaminami su aukščiausios kokybės ingredientais, kad kiekvienas galėtų mėgautis padidėjusia patirtimi. Neišvežantiems asmenims ar pasirinkusiems gerti mažiau sutelkite dėmesį į kvapniųjų „Spirit Free“ kokteilių kūrimą, kurie jaučiasi lygiai taip pat nuolaidūs kaip jų alkoholiniai kolegos. Tokiu būdu niekas nesijaučia paliktas ar atimtas iš patirties, nepaisant to, kiek jiems labiau patinka alkoholio.

Kad kiekvienas gėrimas jaustųsi ypatingas, pasinaudokite įkvėpimu iš naujausių barų tendencijų, eksperimentuodami su naujais skoniais ir technikomis kartu su kūrybiniais garnyrais. Daugiau nei pusė amerikiečių ieško vaisių skonių kokteiliuose, o saldūs skoniai yra arti sekundės. Tuo tarpu drąsūs užrašai, tokie kaip kava ir prieskoniai, pastaruosius dvejus metus buvo išskirtinės tendencijos, nuolat sudarančios barmenų tendencijų sąrašus. Tokie gėrimai kaip „Espresso Martini“ išlieka mėgstamas minios ir gali būti lengvai atkuriami namuose – su alkoholiu ar be alkoholio -, kad visi galėtų mėgautis patirtimi.

Kaip „Bacardí“ diegia naujoves žemo ABV erdvėje, kad atitiktų augančią tendenciją?

„Bacardí“ žengė didelius judesius „Low-ABV“ erdvėje, pripažindamas, kad daugiau žmonių nori aukštos kokybės gėrimų be didelio alkoholio hito.

Paimkite, pavyzdžiui, „St-Germain®“. Šis šeivamedžio lokėjas ilgą laiką buvo mėgstamas barmenas, kad kokteiliams būtų pridėta gėlių, sudėtingumo, neperkraunant jų. Tai yra pasiūlymas, kuris veda į „Low-ABV“ įkrovą, ne tik augant tendencijai, bet ir aktyviai sukuriant ją įkvėpdami juostus ir vietas, kad būtų galima panaudoti savo galimybes padidinti „Spritz“ ar lengvesnio stiliaus kokteilį. Taip pat yra „Martini & Rossi® Fiero“, modernus vermutas, skirtas ryškiems, gaivinančioms spragoms, kuriomis galima mėgautis su artimaisiais ir „Martini & Rossi® Bianco“, subtiliai saldžiu vermutu su gėlių natomis ir vanilės užuominomis. Už tai jūsų vietiniame bare patiekiama vyno taurėje/aukštaūgyje su soda ir citrinos gabaliuku. Patogumui „Bacardi“ pateko į RTD erdvę, išleisdama „Bacardi’s® Real Rum“ kokteilius, kurie suteikia tą patį klasikinį skonį žemesnio ABV formatu, kaip „Bacardi Mojito“.

Naudodamas šias naujoves, „Bacardi“ ne tik neatsilieka nuo apgalvotos gėrimo tendencijos, bet ir vadovauja kaltinimui, įrodant, kad mažiau alkoholio nereiškia mažiau patirties.

Ar turite patarimų naujos kartai, bandančioms pasirinkti „Mixology“ kaip savo karjerą?

Geriausia vieta pradėti yra patirti ją iš pirmų rankų skaitymo, skonio ir studijų. Keliaukite po pasaulį, apsilankykite puikiuose baruose, užmegzkite ryšius ir stebėkite, kaip juda barmenai. Atkreipkite dėmesį į detales. Pirmiausia išmokite klasiką, bet likite smalsūs ir niekada nebijokite eksperimentuoti su skoniais.

Puikūs barmenai ne tik gamina gėrimus – jie sukuria patirtį. Sukurti šiltą, svetingą aplinką už baro yra taip pat svarbu, kaip ir kokteilio tobulinimas. Ir atminkite, kad visi pradeda kažkur, todėl būkite kantrūs, būkite nuolankūs ir ir toliau apdovanokite savo amatą. Tiesiog įsitraukite, Bruv.



Source link

Daugiau iš autoriaus

Prancūzų skrebučio krepų receptas – žiupsnelis yum

Autentiškas „Cantucci“ (italų migdolų sausainiai)