„Southern Glazer’s Wine & Spirits“, didžiausias vyno ir spiritinių gėrimų platintojas JAV, išplėtė savo „Liquid Insights Tour“ – edukacinę programą, kuri keliauja po visą šalį ir tyrinėja naujausias miksologijos ir vyno tendencijas.
Šiais metais ekspertai apsilankė šešiuose miestuose: Niujorke, Los Andžele, Ostine, Portlande, Denveryje ir Tampoje, dalindamiesi gėrimų pasaulio naujovėmis ir įdomybėmis.
Turas atskleidė dešimt pagrindinių tendencijų, kurios, kaip tikimasi, 2025 m. pakeis vyno ir stipriųjų gėrimų pramonę. Viena didžiausių tendencijų – botaniniai gėrimai, kuriuose naudojami augaliniai ingredientai, suteikiantys kokteiliams šviežių žolelių skonių. Kita populiarėjanti tendencija – skaidrūs ir gazuoti gėrimai, kurių skonis yra švelnesnis ir švaresnis. „Martini“ taip pat grįžta, o barmenai eksperimentuoja į šį klasikinį gėrimą įtraukdami unikalių ingredientų, pavyzdžiui, alyvuogių aliejaus ar pikantiškų skonių.
Kalbant apie pikantišką, umami, pikantiškas skonis, paprastai randamas tokiuose maisto produktuose kaip grybai ar sūris, dažniau naudojamas kokteiliuose, suteikiant gėrimų gilumo ir naujų skonių. Ličiai, saldūs ir gėlių vaisiai, populiarėja kokteiliuose, ypač gėrimuose, kurie puikiai dera su grįžtančia martini tendencija. Vietos taip pat maišo dalykus, siūlydamos tiek paprastus, elegantiškus kokteilius, tiek puikius, įspūdingus gėrimus, kad būtų linksma.
Taip pat pastebimas augantis nealkoholinių ir nealkoholinių kokteilių populiarumas, kurie dabar yra skanesni ir įdomesni nei bet kada. Vyno srityje pereinama prie daugiau rūšių aromatinių baltųjų vynų ir putojančių variantų iš viso pasaulio. Taip pat populiarėja atšaldyti raudonieji vynai ir natūralūs vynai, siūlantys lengvesnį, gaivesnį pasirinkimą. Galiausiai daugėja „smulkių gėrimų“ – mažesnės kokteilių ir vyno porcijos suteikia svečiams galimybę paragauti įvairių gėrimų neįsipareigojant iki pilnos porcijos.
Šios tendencijos atspindi, kaip gėrimų pramonė vystosi ir išlaiko viską šviežią ir įdomų, ir mes turime daug ko laukti naujaisiais metais!