„Pronghorn“, kurią įkūrė Erin J. Hall, Dia Simms ir Dan Sanborn, yra atskira įmonė, skirta sukurti šabloną, kaip efektyviai diversifikuoti bet kokią pramonės šaką bet kuriai nepakankamai atstovaujamai grupei, pradedant spirito pramone ir juodaodžių bendruomene. .
Pronghorn siekia sukelti revoliuciją gėrimų alkoholio pramonėje, skatindama įvairovę ir remdama juodaodžių verslininkus per kapitalo investicijas, verslo inkubavimą ir karjeros plėtrą. Įsipareigojusi mažinti sistemines spragas, „Pronghorn“ strategiją sudaro trys pagrindiniai ramsčiai: investicijos, įkrovimas ir tiltų kūrimas, apimantis investicijas į juodaodžiams priklausančius stipriųjų gėrimų prekės ženklus, pritaikytą patarimą ir galimybių kūrimą visais karjeros lygiais.
Pronghorn partnerystė su Ten To One Rum įkūnija šiuos principus. Marc Farrell įkurtą „Ten To One“ siekia iš naujo įsivaizduoti romą, sumaišydama Karibų jūros paveldą su nepaprastu produktu. Farrellas, kilęs iš Trinidado, sukūrė prekės ženklą, siekdamas mesti iššūkį konvencijoms ir pakelti romo reputaciją JAV, kur jis dažnai nesuprantamas.
„Visuose Karibuose romas yra gerbiama dvasia, turinti šimtmečių istoriją ir paveldą, o Amerikoje didžioji dalis šios kultūros pasiklysta tropiniuose romo pasakojimuose apie piratus ir plantacijas, pavasario atostogas ir kt. Vienoje JAV pamatėme didžiulę galimybę pakeisti romo suvokimą ir palaikyti vienybės, bendruomenės ir pažangos istoriją, kuri yra pati autentiškumo esmė. Karibų kultūra“.
„Ten To One“ mišiniai, pagaminti iš romų Trinidade, Jamaikoje, Barbadose, Dominikos Respublikoje ir Gajanoje, yra visiškai be priedų, yra universalūs ir buvo įvertinti daugiau nei 100 apdovanojimų.
Pavadinimas „Ten To One“ atspindi Karibų vienybę, įkvėptą „Vienas iš dešimties palieka nulį“. Ši bendruomeniškumo dvasia apima prekės ženklo kūrimą, istorijų pasakojimą ir renginius, pvz., kokteilių vadovą „Kindred Spirits“ su juodaodžiais barmenais, taip pat dažną bendradarbiavimą su Juodosios ir Karibų jūros regiono menininkais ir kūrėjais. Farrell norėjo įkvėpti vartotojus permąstyti, ką romas gali duoti, ir platesnę jo reikšmę įvairiose kultūrose.
Ciara, Ten To One bendrasavininkė, pristato savo meninę viziją ir verslumo įžvalgas į prekės ženklą. „Man patiko Marco misija iš naujo sukurti romą“, – dalijasi ji, prisimindama savo pirmąją patirtį su romu, būdama 21 metų. Ji pastebi paraleles tarp muzikos kūrimo ir prekės ženklo kūrimo, ir tam reikia bendradarbiavimo ir kūrybiškumo. Ciara pabrėžia „Ten To One“ bendruomenės jausmą, švenčia jo vaidmenį puoselėjant ryšį ir pasididžiavimą.
„Po to, kai praleidau laiką su prekės ženklu ir supratau, kaip Ten To One gali pasilenkti ir atlikti kai kuriuos jūsų mėgstamus kokteilių derinius, galiu nuoširdžiai pasakyti visoms kitoms dvasioms, kad romas gali būti geresnis. “
Galite paklausti, kur dera barmenai? Barmenai atlieka pagrindinį vaidmenį plėtojant „Ten To One“ istoriją, kurią Pronghorn palaiko bendradarbiaudamas ir mokydamasis. „Barmenai yra spirito kultūros vartai“, – sako Sanbornas, o „Ten To One“ paveldas ir kokybė atitinka jų amatus. Farrellą žavi kūrybiškumo ir naujovių kiekis, kurį prekės ženklas patyrė per trumpą laiką.
„Girdžiu, kaip barmenai sako, kad naudodami mūsų romus jie gali sukurti beveik bet ką, nesvarbu, ar tai būtų senamadiško ar Negroni rifas, espresso martini ar kažkas visiškai kitokio. Tiesą sakant, šiais metais su mūsų barmenų bendruomenėmis Niujorko valstijoje ir Čikagoje surengėme neįtikėtiną „Daiq-Off“ konkursą, kuris davė įspūdingiausių, netikėčiausių kokteilių, kokius esu bandęs iki šiol. Galiausiai norime, kad mūsų gaminys įkvėptų vartotojus atverti angą, ką, jų manymu, romas gali suteikti. Jei turėčiau po dolerį kiekvienam žmogui, kuris išbandęs „Ten To One“ pasakė: „Niekada to nesitikėjau“ arba „kas žinojo, kad romas gali būti toks nuostabus/geras/universalus? — Na… šiuo metu turėčiau daug dolerių!
„Pronghorn“ patirtis padidino „Ten To One“ augimą, todėl jis tapo vienu sparčiausiai augančių aukščiausios kokybės romų šalyje. „Sanborn“ vertina savo požiūrį, nes jie siūlo strateginę įžvalgą nuo tiekimo iki rinkodaros, suteikdami steigėjams galimybę išplėsti savo verslą. Pasak Sanborno, platesnė Pronghorno misija yra vienodai ambicinga.
„Mūsų tikslas yra padaryti 2,4 mlrd. USD ekonominį poveikį, padidinti įvairų steigėjų ir vadovų atstovavimą pramonėje ir toliau remti šią gyvybingą pramonės šaką, kurios šaknys yra šventė. Tikiu, kad modelis, kurį sukūrėme Pronghorn, tikrai bus pavyzdys, kaip įvairinti bet kokią pramonės šaką.
Aukščiausios kokybės romo kategorijos augimas atspindi platesnį vartotojų norą autentiškų istorijų ir kokybiško meistriškumo. „Ten To One“ yra puikus pavyzdys, kaip tradicijos ir naujovės gali susikirsti, siūlantis naują požiūrį į Karibų romą. Įsipareigodamas atstovauti, prekės ženklas ne tik pertvarko romo pasakojimą, bet ir kuria kelią į prasmingą kultūrinį poveikį bendradarbiaudamas su Pronghorn.