Lyre’s Non-Alcoholic paskiria Davidą Gimpelsoną generaliniu direktoriumi


Lyre’s Non-Alcoholic paskelbė, kad Davidas Gimpelsonas buvo paskirtas generaliniu direktoriumi.

Gimpelson atneša įspūdingą 20 ir daugiau metų karjerą, apimančią gėrimų pramonę, ir tapo pasauliniu nealkoholinių stipriųjų gėrimų kategorijos lyderiu. Gimpelson turi dinamišką ir į rezultatus orientuotą požiūrį į gėrimų pramonę, specializuojasi prekės ženklo kūrimo, tarptautinės veiklos ir strateginės lyderystės srityse, padėjęs sukurti ir išplėsti kai kuriuos atpažįstamiausius pasaulio prekės ženklus tiek šalies viduje, tiek tarptautiniu mastu.

Prieš „Lyre’s“ Gimpelsonas ėjo Calirosa Tequila prezidento pareigas. Jis sėkmingai vadovavo kitiems aukšto lygio prekės ženklo pristatymams, ypač „Casamigos Tequila“, kur ėjo pardavimų viceprezidento pareigas pirmaisiais prekės ženklo gyvavimo metais, prieš jį įsigyjant „Diageo“. Jis ne tik valdo kelių milijonų dolerių investicijas ir vadovauja rezultatyvioms komandoms, bet ir prižiūrėjo efektyvių rinkodaros kampanijų vykdymą, kuria pasaulines platinimo strategijas ir skatina pajamų augimą. „Gimpelson“ prižiūrės „Lyre“ pasaulines operacijas Las Vegase, Nevadoje.

„Deivido vizija ir veiklos meistriškumas užsitarnavo jam reputaciją už kuriant aukšto lygio partnerystes ir naršant sudėtingoje rinkos dinamikoje, o tai lemia ilgalaikį prekės ženklo augimą. Esame įsitikinę, kad Davido lyderystė prisidės prie Lyre’s lyderystės kitame augimo etape“, – sako Davidas Grossmanas, „DSQ Capital“, didžiausio „Lyre“ akcininko, generalinis direktorius.

„Džiaugiuosi galėdamas pateikti savo patirtį ir supratimą apie pasaulinę gėrimų pramonę šios kategorijos lyderiui, turėdamas savo kategorijoje pirmaujančią aukščiausios kokybės nealkoholinių stipriųjų gėrimų variantų asortimentą. Iš esmės „Lyre’s“ buvo sukurta siekiant pakeisti pasaulio gėrimo būdą, ir aš tikiuosi, kad galėsiu dirbti su geriausia savo klasėje „Lyre’s“ komanda, kad sukurčiau neįtikėtiną pagreitį, kurį jie sukūrė iki šiol ir stengsis, kad prekės ženklas išliktų į priekį. naujų auditorijų visame pasaulyje“, – sako Davidas Gimpelsonas, „Lyre’s“ generalinis direktorius.

Visai neseniai „Drinks International“ 2024 m. „Lyre’s“ pavadino „Nr. 1 perkamiausiu ir populiariausiu NA prekės ženklu“ ir išlieka daugiausiai apdovanojimų pelniusiu nealkoholiniu prekės ženklu visame pasaulyje, pelnęs daugiau nei 200 apdovanojimų ir apdovanojimų nuo pat pristatymo 2019 m. Be to, David Guetta, pasaulinis didžėjus ir Pat Cummins, Australijos tarptautinis kriketo žaidėjas ir Australijos kriketo kapitonas komanda, pastaraisiais metais prisijungė prie bendrovės kaip investuotojai.


Apie Lyrą

„Lyre’s Non-Alcoholic“ – tai klasikinių stipriųjų gėrimų be alkoholio asortimentas, paruoštos gerti skardinės ir nealkoholinis putojantis gėrimas, sukurtas naudojant unikalų maisto mokslo ir skonio architektūros supratimą. Įkurtas 2019 m., asortimentas yra išsamiausias ir apdovanotas sąmoningo gėrimo sprendimas pasaulyje, prilygstantis populiariausiems nealkoholiniams stipriesiems gėrimams. „Lyre“ aukščiausios kokybės nealkoholinių spiritinių gėrimų portfelis gali pagaminti 90% pasaulyje geriausiai parduodamų kokteilių. Be trinties nealkoholinį Lyre spiritinį gėrimą pakeitus originaliu alkoholiniu ingredientu, be jokių kompromisų gaunami visi aukščiausios kokybės įmantrios patiekimo privalumai. Visi produktai yra veganiški. Lyre’s buvo sukurtas siekiant pakeisti pasaulio gėrimo būdą.

Norėdami gauti papildomos informacijos, apsilankykite lyres.com ir sekite Instagram @Lyresspiritco





Source link

Daugiau iš autoriaus

Muah Chee – Malaizijos skonis

Dulce De Leche Tiramisu receptas