Čiaupas: lengvai geriamas alus su „Harpoon“ alaus darykla


„Harpoon“ alaus darykla, įkurta 1986 m., Turi Masačusetso alaus daryklos licenciją #001.

Įkvėptas Europos alaus įvairovės, trys jos įkūrėjai, kurie buvo kolegijos bičiuliai, pradėjo „Harpoon Ale“ kaip pirmąjį Masačusetso „Bay Bay“ alaus daryklos produktą. Alaus sėkmė išpopuliarino pavadinimą „Harpoon“ alaus darykla. Žinomas dėl savo vidutinio kūno profilio su lengvojo vamzdžio salyklo saldumu ir vaisių esteriais, „Harpoon Ale“ paskatino pardavimus iki 1993 m. „Harpoon IPA“ pristatymo. Iš pradžių sezoninė laida „Harpoon IPA“ tapo pirmuoju supakuotu IPA šiaurės rytuose ir dabar yra pavadinta „Originali Naujosios Anglijos IPA“, sudaranti 70% „Harpoon“ prekės ženklo pardavimų. Mišios.

„Bay Brewing“ taip pat valdo „Vermont“ įsikūrusių amatų prekės ženklus „Catamount and Long Trail“, įsigytą atitinkamai 2000 ir 2022 m. Šiandien įmonė valdo dvi alaus daryklas, tris alaus daryklas ir sezoninius alaus sodus visame Masačusetso valstijoje ir Vermonte.

Sezoniškumas vaidina svarbų vaidmenį Harpoon filosofijoje. „Mes sukūrėme pirmąjį žiemos sezoninį alų rytinėje pakrantėje,„ Winter Warmer “, 1988 m., Ir toliau siūlome linksmą, unikalų sezoninį alų“, – sakė „Val Toothman“, „Mass“ įlankos alaus daryklos vyriausiasis rinkodaros pareigūnas. „Harpoon“ bendradarbiauja su ikoniškais Naujosios Anglijos prekės ženklais, kurdami tokius produktus kaip „Dunkin ‘Cold Brew Porter“ ir „LLBean Harvest Lager“. „Doothman“ pabrėžia „Harpoon“ atsidavimą novatoriškiems, regioniniu mastu įkvėptais gėrimais.

Bostono konkurencingame amatų alaus rinkoje „Harpoon“ išsiskiria kaip senas prekės ženklas. „Mes niekada nesirūpiname kokybe ir nuoseklumu“, – aiškino „Toothman“, pažymėdamas, kad alaus daryklos pavyzdinis IPA yra „vienas ryškiausių, tobulai subalansuotų ir lengvai geriamų geriančiųjų“. „Harpoon“ taip pat išsiskiria su didelio masto alaus festivaliais, vykstančiais jos Bostono „Seaport“ alaus darykloje, kasmet pritraukdama dešimtis tūkstančių.

Bendruomenės ryšys yra svarbiausias Harpoon tapatybėje. Alaus daryklos Bostono alaus salė, įkvėpta Europos alaus salės, buvo skirta puoselėti svetingą atmosferą. „Doothman“ pabrėžė „Harpoon“ bendruomenės dalyvavimą, pradedant festivalių rengimo ir kelių lenktynių rengimu ir baigiant didelėmis lėšomis vietos labdaros organizacijoms.

„Viskas apie žmones. Jei neturėtume tokių draugiškų veidų ir šiltų asmenybių, vaizduojančių „Harpoon“ prekės ženklo dieną ir dieną, mes nebūtume šalia ten, kur esame šiandien. Dėl šios priežasties mes suteikiame tokią vertę ir didžiuojamės tuo, kad esame darbuotojams priklausanti įmonė kartu su keliomis kitomis atsidavusiomis ir aistringomis organizacijomis visoje Sandraugoje ir likusioje šalyje. “

Žvelgdami į ateitį, „Harpoon“ planuoja sutelkti alaus stilius pagrindinei „Harpoon“ šeimai, kuri yra visiškai aromatinta, tačiau mažiau užpildyta vėlai pavasaryje/ankstyva vasara, tačiau tai viskas, ką galime pasakyti kol kas. Sekite! “



Source link

Daugiau iš autoriaus

„Tales of the Cocktail Foundation“ atidaro 2025 m. „Spirited Awards®“ nominacijas

Garuose virti kiaulienos šonkauliukai su raudona fermentuota pupelių varške