Aistringas verslininkas ir filantropas Johnas Paulas DeJoria, savarankiškai susikūręs milijardierius ir Patrón Tequila bei Paul Mitchell plaukų priežiūros priemonių įkūrėjas, paskelbė įsigijęs Waterloo Gin – pirmąjį Teksase distiliuotą džino prekės ženklą.
„Waterloo Gin“ sukurtas „Country Oak Distilling“ Dripping Springs mieste, Teksase, netoli Ostino, 2009 m. buvo pradėtas gaminti Vaterlo džinas, pavadintas pradiniu Ostino pavadinimu – Vaterlo – prieš XX a. 3 dešimtmetyje miestas buvo perkrikštytas Teksaso pionieriumi Stephenu F. Austinu.
Waterloo Gin garsėja savo išskirtine kokybe, meistriškumu ir išskirtiniu skonio profiliu, kuris gražiai atspindi Teksaso kalvos šalį. Prekės ženklo flagmanas „Waterloo No. 9 Gin“. (94 įrodymai)sukurtas Naujosios Amerikos stiliumi, naudojant devynis vietinės kilmės augalinius produktus, įskaitant levandas, greipfrutus ir pekano riešutus. Kitas „Waterloo“ pasiūlymas – „Waterloo Antique Gin“. (taip pat 94 įrodymai)yra brandinamas dvejus metus pirmą kartą naudojamoje vidutinio dydžio amerikietiško baltojo ąžuolo statinėse, brandinamas Teksaso saulėje, kad išgautų sodrų medienos skonį, sustiprinantį originalaus Waterloo Nr. 9 žolelių natas. Abiejose Waterloo Gin rūšyse natūraliai nėra glitimo. , angliavandeniai ir priedai.
„Waterloo yra nepaprastai aukštos kokybės, novatoriškas ir pasaulinio lygio spiritas, džinas, kuris, esu tikras, patiks žmonėms“, – sako DeJoria, 1989 m. įkūrusi „Patrón Tequila“ ir sukūrusi ją 5,1 mlrd. USD vertės verslu, kai jis buvo parduotas Bacardi 2018 m.
„Esu labai pagerbtas už galimybę padėti plėtoti šį neįtikėtiną prekės ženklą ir pasidalinti Waterloo Gin su daugiau barmenų, mažmenininkų ir vartotojų visoje šalyje.
Įmonei vadovaus generalinis direktorius Justinas Meigsas, kuris anksčiau buvo pirmasis „Empress Gin“ vadovų komandos narys, kuris pristatė prekės ženklą ir padidino prekinio ženklo pardavimą iki daugiau nei 260 000 metinių atvejų per 5 metus, prieš įmonės pasitraukimą 2022 m.
„Neįtikėtinai džiaugiuosi šiuo nauju „Waterloo“ prekės ženklo skyriumi, kuris dabar yra Johno Paulo DeJoria ir jo talentingos stipriųjų gėrimų pramonės veteranų komandos rankose“, – sako Danielis Barnesas, „Waterloo Gin“ įkūrėjas iš „Contract Oak“.
„Jų gili pramonės patirtis ir aistra puoselėti ir auginti prekių ženklus suteikia man didelį pasitikėjimą, kad Waterloo Gin toliau klestės ir pasieks naujus vartotojus visur.
Nors „Waterloo Gin“ receptas, gamybos procesas ir prekės pavadinimas nesikeis, kitų metų pradžioje prekės ženklo pakuotė ir vaizdai bus visapusiškai atnaujinami ir bus išplėstas nacionalinis platinimas. Šiuo metu Waterloo Gin galima įsigyti per Respublikos nacionalinę platinimo įmonę (RNDC) Teksase ir Breakthru Beverage Floridoje. Be to, klientai kitose valstijose gali įsigyti „Waterloo Gin“ internetu adresu www.waterloogin.com/shop-gin.
Kokteilių receptų, kur įsigyti ir daugiau informacijos apie Waterloo Gin rasite apsilankę www.waterloogin.com.