Klausiame „Casa Azul“ generalinio direktoriaus Denniso Carro apie agavą ir autentiškumą


„Casa Azul Organic Tequila“ yra daugiau nei tik spiritas. Tai istorija apie atkaklumą, aistrą ir tobulumo siekimą.

Turtingose ​​meksikietiškose tradicijose įsišaknijusi Casa Azul atspindi savo įkūrėjų, kurie ištisas kartas augino agavą, dvasią.

Casa Azul ir toliau gerbia savo kilmę su kiekvienu buteliuku, kad sukurtų tekilą, kuri būtų autentiška ir išskirtinė. Prašome generalinio direktoriaus Denniso Carro papasakoti daugiau apie šią tikrai unikalią tekilą.

Pakalbėkite su mumis apie Casa Azul.

„Casa Azul Organic Tequila“ šaknys siekia atsparumo ir aistros palikimą Amatitane, Jalisco mieste, Meksikoje. Mūsų kelionė prasidėjo prieš 89 metus, remiantis mūsų įkūrėjų vizionieriškais idealais ir nepriekaištingais Montes šeimos standartais – trečiosios kartos agavų augintojais tapo distiliuotojais. Alvaro Montes Contreras, nuolankus ūkininkas, pirmiausia pasodino agavos sėklas į negailestingą dirvą. Antakių prakaitu ir stipria nugara jis išaugino stulbinamą agavų derlių. Tačiau žiauriu posūkiu iš jo buvo atimtas sunkiai laimėtas žemės sklypas.

Nepaisant nelaimių, kai buvo prarastas pirmasis žemės sklypas, Alvaro ryžtas paskatino jį įdirbti kitą sklypą, kuriame jis pasistatė nedidelį kasitą gyventi ir dirbti. Nenuilstamomis pastangomis jis nevaisingą žemę pavertė derlinga žeme ir davė išskirtinį agavų derlių. Ši atsparumo ir atsidavimo dvasia išlieka Montesų šeimoje ir yra įkūnyta kiekviename mūsų rankomis distiliuotos, apdovanojimus pelniusios ekologiškos tekilos laše.

Šiandien Casa Azul Tequila tebėra įsipareigojusi sužlugdyti kategoriją ir pagerbti jos įkūrėjus. Mes naudojame unikalų augalų pirmumo principą, kurdami tekilas, kurios išskirtinai švelniai išryškina ryškų agavos augalo charakterį ir skonį.

Ką norėtumėte, kad barmenai sužinotų apie „Casa Azul Organic Tequila“?

Casa Azul atsirado atsidavus grynumui ir tvarumui. Didžiuojamės, kad esame sertifikuoti ekologiški, be jokių priedų ir kiekviename gurkšnyje užfiksuojame agavos esmę. Mūsų tekilos yra kruopščiai apdorojamos: natūraliai fermentuojamos, du kartus distiliuojamos ir švelniai filtruojamos naudojant išskirtinį dvigubo distiliavimo metodą. Mes neturime priedų ir naudojame tik tris ingredientus – ekologišką mėlynąją agavą, natūralų šaltinio vandenį ir laukines mieles, kad užtikrintume išskirtinę kokybę.

Mūsų „Blanco“ tekila prieš išpilstymą 2–3 mėnesius ilsisi. Reposado tekila amerikietiško ąžuolo burbono statinėse brandinama 4-6 mėnesius. Mūsų Añejo tekila brandinama 15 ir daugiau mėnesių amerikietiško ąžuolo burbono statinėse.

Siekiame, kad barmenai būtų aprūpinti tekilomis, kurios ne tik išsiskiria skoniu, bet ir atspindėtų mūsų įsipareigojimą tvarumui ir ekologiniam ūkininkavimui.

Papasakokite apie pakuotę ir butelio etiketę.

„Casa Azul“ didžiuojamės kaip agavos namais, kuriuos atspindi mūsų išskirtinė pakuotė ir butelio dizainas. Mūsų Casa Azul tekila pateikiama matinio mėlyno stiklo buteliuke, kuris suteikia nuostabų švytėjimą, pagerbiant Weber Blue Agave. Mūsų Añejo tekilos buteliai yra pagaminti iš 100 % perdirbto stiklo su mėlynu atspalviu, o tai dar labiau pabrėžia mūsų įsipareigojimą siekti tvarumo. Kiekvienas butelis užplombuotas mūsų ikonišku namų kamščiu.

Pakalbėkite su mumis apie Eiza González dalyvavimą prekės ženkle.

Eiza González yra ne tik Casa Azul ambasadorė; ji taip pat yra mūsų prekės ženklo investuotoja. Nusprendusi bendradarbiauti su „Casa Azul“, ji buvo kruopšti ir apgalvota pasirinkdama tekilos prekės ženklą, atspindintį jos aistrą ir ryšį su Meksikos kultūra.

Būdama Meksikoje gimusi aktorė ir mados ikona, Eiza labai mėgsta Casa Azu Tequila, pabrėždama šiuolaikinės Meksikos įtakos sankirtą ir tekilos patrauklumą visame pasaulyje.

Kuo Casa Azul išsiskiria iš kitų rinkoje esančių tekilų?

Mūsų pavadinimas Casa Azul įkūnija mūsų šaknis grynoje mėlynoje agavoje ir atspindi mūsų pasišventimą gaminant tekilą tinkamu, o ne lengvu būdu. Mes laikomės „augalų pirmumo“ filosofijos, kai kelionė iki išskirtinės tekilos prasideda nuo geriausios agavos pasirinkimo. Nuo lauko iki jūsų stiklo – kokybė yra mūsų pagrindinis principas.

Esame mineralų turtingame, tamsiame vulkaniniame Jalisco slėnio žemumų regione, viename derlingiausių agavų regionų Jalisco regione. Mūsų viename dvare, rankomis auginama mėlynoji agava, auginama naudojant tvarią šeimos ūkininkavimo praktiką. Visas agavas augina Montes šeima, 50 km atstumu nuo spirito varyklos. Mes didžiuojamės savo agavų auginimo kokybe ir savarankiškumu bei savo agavų laukų puoselėjimu rankomis, nenaudodami pesticidų ar chemikalų.

Mes tikime savo proceso grynumu ir išskirtine tekilos kokybe, o mūsų atsidavimas kokybei yra akivaizdus kiekviename žingsnyje. Kiekvienas agavos augalas subręsta prieš tai, kai rankomis nupjauname širdį, vadinamą piña, naudodami tradicinius kakavos peilius. Tada šios piños iki tobulumo skrudinamos akmeninėse krosnyse, todėl natūraliai subrendo ir išsiskleidžia cukrus.

Sertifikuota ekologiška, be jokių priedų, Casa Azul Tequila kiekviename butelyje užfiksuoja gamtos esmę. Mūsų tekila yra natūraliai fermentuota, du kartus distiliuojama ir švelniai filtruojama naudojant išskirtinį dvigubą distiliavimo procesą, kuriame yra tik trys ingredientai: išauginta, subrendusi agava, patentuotos mielės ir natūralus šaltinio vanduo.

Papasakokite apie aukščiausios kokybės ekologiškos tekilos kategoriją.

Aukščiausios kokybės ir ekologiškos tekilos segmentas sparčiai auga. Vartotojai vis labiau atkreipia dėmesį į tai, ką geria, sutelkdami dėmesį į kokybę, autentiškumą ir tvarią praktiką. Šią tendenciją lemia augantis supratimas apie sudedamąsias dalis ir gamybos metodus, už kuriuos jie vartoja. Prekiniai ženklai, pabrėžiantys savo paveldą, amatininkų gamybos metodus ir ekologiškų ingredientų naudojimą, šioje rinkoje užima ypač gerą poziciją. Kadangi vartotojų susidomėjimas aukščiausios kokybės ir ekologiškais produktais ir toliau auga, tikėtina, kad šis segmentas toliau plėsis, siūlydamas daugiau pasirinkimų ir naujovių tekilos gamyboje.

Kas toliau laukia prekės ženklo?

Toliau Casa Azul laikysis tvirto įsipareigojimo siekti kokybės, autentiškumo ir naujovių. Šios pagrindinės vertybės lems mūsų pastangas, kai ieškome naujų augimo būdų ir toliau teiksime išskirtinę patirtį savo klientams.



Source link

Daugiau iš autoriaus

Obuolių pyragas (Äppelkaka) –

Savaitgalio patiekalas: 2024-09-07 – Brown Eyed Baker

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *