Frisky Whiskey yra pirmasis moteriškas, juodaodžiui priklausantis aromatizuoto viskio prekės ženklas rinkoje.
Kelionė prasidėjo 2015 m., kai įkūrėjai Nicole Young ir Jim Landis siekė sukurti išskirtinio skonio viskį. Iš pradžių planuota kaip „Landis“ linijos „William Wolff“ pratęsimas, jų sukurtas unikalus skonis paskatino Frisky Whisky kaip savo prekės ženklo gimimą. Po septynerių metų, įveikę keletą iššūkių, Nicole ir Jimas sugebėjo išleisti visų laikų aukščiausios kokybės skonio viskį.
Frisky Whisky išsiskiria tuo, kad naudojamas 100% aukščiausios kokybės viskis ir natūralūs ingredientai, todėl skonis yra švelnus ir patrauklus, išskiriantis jį iš kitų prekių ženklų, kuriuose naudojami užpildai ir dirbtiniai priedai. Skonio profilis, kuriame yra grynos karamelės ir natūralios vanilės, buvo pasirinktas siekiant sustiprinti natūralias aukščiausios kokybės viskio natas ir suteikti autentiškesnį skonį. Parduodamas kaip „vartų viskis“, „Frisky“ glotnumas ir skonis daro jį prieinamą naujokams ir patrauklų patyrusiems viskio mėgėjams. Nicole tikisi, kad kiti prekių ženklai ims sekti pavyzdžiu.
„Norėčiau, kad Frisky pėdomis pasektų daugiau aromatizuotų viskio prekių ženklų, naudojant natūralius ingredientus, kad jų skonis būtų gilesnis. Chemiškai sustiprintus skonius lengviau (ir pigiau) įsigyti, tačiau galutinis produktas nėra toks skanus, o tai tik sustiprina bauginimo veiksnį, kurį daugelis žmonių patiria gerdami viskį.
Žvelgdama į ateitį, Nicole planuoja išplėsti Frisky buvimą rinkoje ir išauginti ją į tarptautinį prekės ženklą. Ji įsivaizduoja, kad Frisky Whiskey formuoja vartotojų suvokimą apie viskį, daro jį įtraukesnį ir malonesnį. „Labiausiai naudinga šios kelionės dalis yra galimybė užmegzti ryšį su vartotojais ir patirti jų džiaugsmą, kai jie išgeria pirmąjį Frisky gurkšnį. Kaip receptų kūrėjas ir verslininkas nėra nieko naudingesnio už tai, kad vartotojai džiaugiasi mano produktu! Nicole patarimas trokštančioms moterims ir mažumų verslininkėms alkoholinių gėrimų pramonėje yra užsitikrinti tinkamą finansavimą.
„Geriausias patarimas, kurį galiu duoti bet kuriam pradedančiam verslininkui, yra SURINKTI PINIGUS. Prekės ženklo paleidimas, priežiūra ir plėtra bet kurioje pramonės šakoje, ypač spiritinių gėrimų pramonėje, reikalauja finansavimo! PERIODAS!”