Paruoštų gėrimų segmentas tapo skardinių kategorija. Bet koks gėrimas, kurį galima įsivaizduoti, šiais laikais yra konservuojamas.
Dėl pasirinkimo galimybių didėja konkurencija, todėl turimų produktų kokybė tampa svarbesnė. Kaip vienas iš originalių, High Noon tapo aukščiausios kokybės kietojo seltzerio prekės ženklu #1 ir lengvai tinka bet kokiam planui ne tik dėl lengvai plonos skardinės, bet ir dėl kokybiško gėrimo viduje.
„Mūsų skysčio kokybė yra nepaprastai svarbi. Mūsų kietieji seltzeriai gaminami iš tikros degtinės arba tekilos, tikrų sulčių ir be pridėtinio cukraus“, – sako Britt West, „Gallo“ vykdomasis viceprezidentas ir spiritinių gėrimų generalinis direktorius. „Žinome, kad vartotojai ieško aukščiausios kokybės nešiojamų gėrimų variantų.” Mes prašome Britt papasakoti daugiau.
Papasakokite apie prekės ženklą.
High Noon yra gaivus kietas seltzeris, pagamintas iš tikrų spiritinių gėrimų ir tikrų sulčių, atitinkančių vartotojų skonį ir gyvenimo būdo lūkesčius. „High Noon“ yra skirta įvairioms auditorijoms, ieškančioms būtent to su mūsų įvairaus skonio „Vodka Hard Seltzer“, tekila, o dabar ir tiems, kurie ieško negazuotų variantų, kai pristatoma degtinė ledinė arbata.
Kaip manote, kokios yra tvaraus High Noon augimo kasmet ypatybės?
„High Noon“ labai išaugo nuo pasirodymo 2019 m. ir matome, kad didžiąją šios sėkmės dalį lėmė vartotojai, ieškantys aukščiausios kokybės alaus ir kitų salyklo pagrindu pagamintų MTTP pasiūlymų.
Taip pat žinome, kad vartotojai ieško aukščiausios kokybės nešiojamų gėrimų variantų, todėl mūsų skysčio kokybė yra nepaprastai svarbi. Mūsų kietieji seltzeriai gaminami iš tikros degtinės arba tekilos, tikrų sulčių ir be pridėtinio cukraus, todėl High Noon tampa geriausio skonio kietuoju seltzeriu* ir ne tik aukščiausios kokybės kietųjų gėrimų prekės ženklu**, bet ir stipriųjų gėrimų ženklu Nr. pagal tūrį***.
Kaip produkto naujovės atsiliepia prekės ženklo strategijoms ir kaip, jūsų nuomone, keičiasi MTTP klientų įpročiai, jei apskritai keičiasi?
Mes nuolat stebime pramonės tendencijas ir įžvalgas ir toliau pabrėžiame, kaip svarbu kurti aukščiausios kokybės alaus ir kitų salyklo pagrindu pagamintų kietųjų seltzerių alternatyvas, kad patenkintume vartotojų interesus.
Be praėjusiais metais pristatyto High Noon Tequila Seltzer, mes pristatėme keletą naujų skonių, tokių kaip slyvų ir aviečių. Snowbird Pack kuris buvo paskelbtas 2024 m. sausio mėn. ir neseniai pradėjome Vidurdienio degtinės ledinė arbatapagamintas iš tikros degtinės ir tikros ledinės arbatos, be pridėtinio cukraus ir be angliarūgštės.
Kaip „High Noon“ išlieka aukščiausios kategorijos, kai MTTP sritis tampa vis konkurencingesnė?
Yra daug dalykų, kurie prisideda prie mūsų sėkmės, bet svarbiausia, kad mes ir toliau stengiamės išlikti ištikimi savo įsipareigojimui siekti kokybės. Nesvarbu, ar gurkšnojate High Noon Tequila Seltzer, degtinės ledinę arbatą ar originalų High Noon Hard Seltzer, mūsų produktai gaminami iš aukščiausios kokybės ingredientų, įskaitant tikrą degtinę ar tekilą, tikras sultis ir be pridėtinio cukraus, ir akivaizdu, kad mūsų strategija ir prekės ženklo pozicionavimas yra toks. rezonuoja su vartotojais. Tiesą sakant, 68 proc. vidurdienio apimčių augimo atsiranda dėl to, kad vartotojai keičiasi, o 57 proc. – dėl alaus ir kitų kietųjų gėrimų vartojimo dienos vidurdienį.
Ar yra koks nors konkretus produktas, regionas ar demografinis rodiklis, kuris paskatino pastarojo meto augimą?
Kalbant apie produktų naujoves, mes ir toliau pristatome naujus SKU į savo portfelį. 2023 m. pristatėme High Noon Tequila Seltzer, kurį sudaro keturi skoniai: žaliųjų citrinų, greipfrutų, pasiflorų ir braškių. Tai leido mums pasiekti didėjantį tekilos entuziastų skaičių ir suteikti jiems aukščiausios kokybės nešiojamąjį būdą mėgautis mėgstamu spiritu, nereikalaujant jokių kompromisų dėl skonio. Nuo High Noon Tequila Seltzer išleidimo 20 % visos prekės ženklo pirkėjų yra ir išaugo iki populiariausių tekilos RTD SKU****.
Vieta yra dar viena didelė vidurdienio galimybė, ir mes matėme, kad šis kanalas ir toliau skatina mūsų augimą. Šiuo metu 22% vidurdienio verslo vykdoma vietoje*****.
Kodėl pristatyti naują degtinės ledinę arbatą?
„High Noon Vodka Iced Tea“ išleidžiama po to, kai vartotojai kietąją arbatą vertina kaip vieną iš dažniausiai 2023 m. pirktų MTTP kategorijų ir lenkia anksčiau palankias kategorijas, pvz., kietąjį limonadą, vyno šaldytuvus ir kt.********. Rinkoje yra daug kietų arbatų, tačiau trūksta pasirinkimų, pagamintų iš tikros degtinės, tikros arbatos ir nepridėto cukraus. „High Noon“ norėjo suteikti vartotojams aukščiausios kokybės pasirinkimą iš prekės ženklo, kuriuo jie pasitiki.
High Noon Vodka Iced Tea atitinka mūsų prekės ženklo pažadą – aukščiausios kokybės gėrimą, pagamintą iš tikros degtinės ir tikros ledinės arbatos, be pridėtinio cukraus. Su šiuo pristatymu ledinės arbatos mėgėjai pagaliau gali iškeisti kietą arbatą į šią vasaros klasiką, kuri pakylėta į naujas aukštumas.
* Degustacijų grupė, 2023 m. rugsėjo mėn
**Circana Total MULO+CONV+LIQUOR YTD iki 08-06-23, pardavimo apimtis
***Circana Consumer Network Households (NCP) 52 savaitės, pasibaigusios 2023-10-01 vs. YA – Total US All Outlets, NBD Adjusted (t.)
****Meijerio lojalumo kortelės duomenys 2024-02-26
*****Vidiniai Flex duomenys YTD iki 4.30.24
******Circana Consumer Network Households (NCP) 52 savaitės, pasibaigusios 2023-10-01 prieš YA – Total US All Outlets, NBD Adjusted (Vol)
*******IWSR RTDs Strategic Study 2023 – Jungtinės Amerikos Valstijos