5 visų laikų blogiausios alkoholio reklamos


Akivaizdu, kad bet kurios alaus, vyno ar alkoholinių gėrimų reklamos tikslas yra parduoti produktą, o tai paprastai pasiekiama parduodant gyvenimo būdą. Tačiau tai yra sunkus triukas, ir nepaisant tikslinių grupių, duomenų ir dešimtmečių darbo, kurį reikia ištirti, reklamos sėkmę sunku nuspėti – kartais netradicinės reklamos dažniausiai pasiteisina geriausiai. (Apsvarstykite Budweiser varlės arba prekės ženklo „Wassup!” Reklama.)

Išsiaiškinti, kas sukels rezonansinį akordą plačiajai girtaujančiai publikai, gali būti azartas. Ir iš daugybės girtuoklystės reklamų daugelis nepastebėjo. Štai kodėl išnaršėme internetą, kad surastume, mūsų nuomone, absoliučiai prasčiausius alaus, vyno ir stipriųjų gėrimų reklamas per visą istoriją.

Kurdami šį sąrašą pasilikome prie vaizdo įrašų ir neatsižvelgėme į spausdintus skelbimus, nors ten yra daug baisių. Be to, nuo klaidinančio iki keisto iki nuoseklaus puolimo, čia pateikiame visų laikų prasčiausių svaigalų reklamas.


Gaukite naujausią alaus, vyno ir kokteilių kultūros naujieną, atsiųstą tiesiai į gautuosius.

„Falstaff“ alus: „Žmogaus dydžio malonumas“ (1950–1960 m.)

Nors tai gali būti ne pati blogiausia reklama, ji tikrai turi savo trūkumų. Pirma, mes nesame čia tam, kad pasakytume, kokia pramoginė veikla yra geriausia su alumi rankoje, tačiau tikslinė praktika su kombinuotu lanku tikrai nėra viena iš jų. Ir būkime sąžiningi: kas iš tikrųjų yra „žmogaus dydžio malonumas“? Machismo žaidimas buvo apgailėtinas šeštojo ir šeštojo dešimtmečio alaus reklamos ženklas, tačiau net ir savaime ši frazė atrodo kaip prastas vertimas į anglų kalbą. Mes taip pat galbūt nesame aludariai, tačiau Falstaff vėsinimo bokšto būtinybė yra diskutuotina: ledas jau dabar atlieka didžiulį darbą, kad išlaikytų šaltus, jau nekalbant apie angliarūgštės praradimo riziką, kuri kiltų užpylus šviežio alaus, kad ir koks būtų atšalimas. bokštas yra. Viską sakant, skambėjimas yra gana patrauklus.

„Schlitz Beer“: „Išgerk Schlitzą arba aš tave nužudysiu“ (1977)

Žinoma, šis sąrašas nebūtų baigtas be to, kas gali būti liūdniausia visų laikų alaus reklamos kampanija. Aptariamos dvikovos reklamos pasirodė 1977 m., kai augo šviesus alus, o seni žinomi prekių ženklai, tokie kaip „Schlitz“, bandė sugalvoti naujų būdų, kaip padidinti savo pelną. (Prekės ženklas taip pat neseniai pakeitė savo receptą, įtraukdamas pigesnius ingredientus ir sumažindamas alaus gamybos būdus, todėl 1976 m. galiausiai buvo atšaukta 10 mln. skardinių.) Tačiau tikras kickeris „Schlitz“ buvo du skelbimai, kurie dabar prisimenami kaip „Išgerk Schlitz arba aš tave nužudysiu” kampanija. Abiejuose skelbimuose laikomasi POV stiliaus požiūrio ir rodomas balsas už ekrano, bandantis parduoti kitą alaus prekės ženklą boksininkui ir medkirčiui, kuris jau mėgaujasi savo „Schlitz“. Juos abu taip įžeidė mintis gerti dar ką nors, kad jie smerkia filmuotoją žiaurių grasinimų litanija, įsiutę, kad jis išdrįso „atimti jų potraukį“.

Reklamos agentūros „Leo Burnett & Co.“ susapnuota kampanija popieriuje skamba kvailai. Tačiau ekrane tai buvo šiek tiek baisu. Po ketverių metų Schlitz uždarė savo Milvokio alaus daryklą, o šiomis dienomis ją vis dar gamina Pabst Brewing Company. Vis dėlto reklamos kampanija buvo beveik mirtinas smūgis ir apgailėtinas ilgalaikis palikimas.

Bud Light: „Sleigh“ (2004 m.)

„Budweiser“ yra atsakinga už kai kurias ikoniškiausias visų laikų alaus reklamas, tačiau 2004 m. „Super Bowl“ turnyre gavome šį niūrią, nepilnamečiams skirtą reklamos fragmentą. Bud Light prekės ženklas. Įsivaizduokite: pora vieno arklio atviromis rogėmis joja per žiemos stebuklų šalį, o vyras patikina moterį, kad „tai bus šiek tiek romantiškesnė“. Kokių gudrybių šis karalius galėtų pasistengti? Žvakė ir aušintuvas, pilnas Bud Light – nes niekas taip nesako „romantika“ kaip amerikietiškos makrokomandos butelis lageris. Tačiau prieš jiems suteikiant progą pradėti gerti, arklys puola moteriai į veidą, todėl uždegta žvakė išdainuoja jos plaukus. Mes nesame visiškai tikri, kokia čia siunčiama žinutė, bet, sprendžiant iš frazės „Švieži, sklandžiai, tikra, pumpurų šviesa“, galbūt grynaveislio apsipylimas yra žeminanti tikrovės dozė? Bet kuriuo atveju visa tai tikrai neįkvepia mūsų skubėti ir papildyti šaldytuvą „Bud“.

Rusiška ledinė degtinė: „Klišė yra gera“ (2008 m.)

2008 metais rusų k degtinės prodiuseris „Synergy“ išrinko aktorių Sylvesterį Stallone į garsenybę savo prekės ženklo „Russian Ice Vodka“ atstovu. Ši reklama prasideda daug žadančia įžanga po Stallone gyvenimo dienos, kurios metu jis pradeda rytą su puodeliu kavos „iš Brazilijos“ ir apsirengia vienu iš daugelio kostiumų („kiekvienas iš jų itališkas“). Tada viskas pasisuka: „Sodininkas? Meksikos“, – sako jis, mojuodamas gyvatvores karpantiems darbuotojams. Iš ten tik dar labiau rasistiška. Netrukus sužinome, kad jo nuotraukas mėgstantys gerbėjai yra iš Japonijos, jo padėjėja yra „vokietė ir efektyvi“, o žmona – „kubietė su silikono dvelksmu“, prieš pamatydami, kad jo Holivudo draugai yra gausybė gerų žmonių. – Daryk baltaodžiai. Ši įžeidžiančių stereotipų litanija pasiekia kulminaciją akimirka, kai mums pristatomas rusiškos ledinės degtinės šūvis kartu su Stallone juoku ir šūkiu: „Klišė yra gerai“. Ne, tai ne.

„Heineken“: „Kartais lengvesnis yra geriau“ (2018 m.)

2018 m. Heinekenas išleido šią „Heineken Light“ reklamą, kuri greitai sulaukė daugybės kritikų publikacijų ir įžymybės – ir dėl geros priežasties. Fragmentas atidaromas bare, kuriame yra daug prekės ženklo firminių žalių butelių ir viena juodraščio linija. Kai barmenas pamato šviesiaodę moterį, nusivylusią žvilgčiojančią į baltojo vyno taurę, jis nuleidžia prie jos šaltą „Heineken Light“. Matydami, kad butelis stebuklingai šokinėja tarp skirtingų paviršių, jis praeina pro kelis juodaodžius svečius, kol sustoja prie pat minėtos vyno taurės. Tada mus nukenčia gniuždantis tekstas ekrane: „Kartais šviesesnis yra geriau“. Po kelias savaites trukusio viešo atsako „Heineken“ išėmė skelbimą iš savo „YouTube“ puslapio. Bendrovė taip pat pateikė pareiškimą Business Insider tuo metu sakydamas: „Nors manome, kad reklama nurodo mūsų „Heineken Light“ alų, mes nepataikėme į ženklą, atsižvelgiame į atsiliepimus ir naudosime tai, kad paveiktų būsimas kampanijas.

*Vaizdas paimtas iš Syda Productions per stock.adobe.com



Source link

  • Susiję įrašai

    Apsilankymas papasakoti savo draugams Šiaurės Skotsdeilyje, Arizonoje

    Naujai atidarytas požeminis kokteilių ir gyvos muzikos holas „Tell Your Friends“ Šiaurės Skotsdeilyje siekia pakelti prabangią miesto naktinio gyvenimo sceną Getsbio eros atmosfera su sodriomis kaštoninio aksomo užuolaidomis, veidrodinėmis sienomis…

    Geriausias Saratoga Springsas su miksologu Michaelu Bohmu

    Kaip retas deimantas ar brangakmenis puošia karališkosios karūnos viršūnę, taip Saratoga Springso miestas yra virš Hadsono slėnio viršūnės, maždaug trisdešimt šešias mylias į šiaurę nuo Niujorko sostinės Olbanio. Jau daugiau…

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Galbūt praleidote

    Naminės keptos cukraus spurgos

    • By admin
    • 12 rugsėjo, 2024
    • 1 views
    Naminės keptos cukraus spurgos

    Apsilankymas papasakoti savo draugams Šiaurės Skotsdeilyje, Arizonoje

    • By admin
    • 12 rugsėjo, 2024
    • 1 views
    Apsilankymas papasakoti savo draugams Šiaurės Skotsdeilyje, Arizonoje

    Įkelti Hashbrowns –

    • By admin
    • 11 rugsėjo, 2024
    • 2 views
    Įkelti Hashbrowns –

    Geriausias Saratoga Springsas su miksologu Michaelu Bohmu

    • By admin
    • 11 rugsėjo, 2024
    • 3 views
    Geriausias Saratoga Springsas su miksologu Michaelu Bohmu

    Rikotos mėsos kukuliai su traškiu užpilu

    • By admin
    • 10 rugsėjo, 2024
    • 4 views
    Rikotos mėsos kukuliai su traškiu užpilu

    GERIAUSI ryžių Krispie skanėstai

    • By admin
    • 10 rugsėjo, 2024
    • 3 views
    GERIAUSI ryžių Krispie skanėstai