Kaip TÖST iš naujo apibrėžia šventę su elegancija be alkoholio

Nealkoholiniai gėrimai yra labai populiarūs Sauso sausio metu, o TÖST pirmauja savo naujovišku požiūriu.

Išskirtiniame interviu TÖST generalinis direktorius Brooksas Addingtonas dalijasi įžvalgomis apie prekės ženklo misiją – iš naujo apibrėžti, kaip mes skrudiname ir švenčiame, siūlydami rafinuotą, be alkoholio pasirinkimą, nepakenkiantį skoniui ar patirčiai. Nuo įkvėpimo už TÖST putojančių kūrinių iki augančio populiarumo sveikata besirūpinančiame pasaulyje – Addingtonas pateikia įspūdingą žvilgsnį į šio naujojo prekės ženklo kelionę.

Kas jus įkvėpė sukurti/vadovauti nealkoholinių gėrimų prekės ženklui?

Įtraukimas buvo prekės ženklo varomoji jėga. Tuo metu nebuvo daug nealkoholinių variantų, kurie būtų alkoholinio gėrimo rafinuotumo ir sudėtingumo, norėjome sukurti kažką, kas leistų žmonėms jaustis esantis akimirkos dalimi, nepaisant to, ką jie geria.

Kuo jūsų prekės ženklas išsiskiria tokioje konkurencingoje ir augančioje rinkoje?

TÖST sukūrė kulinarijos ekspertų grupė, kurios tikslas buvo sukurti gėrimą, kuris turėtų alkoholinio gėrimo atributus be alkoholio. Mes sutelkėme dėmesį į tinkamą nosį, burnos pojūtį ir apdailą; sukurti tokį sudėtingumo lygį nėra lengva. Tai kartu su puikiu skoniu ir aukščiausios kokybės patirtimi, tačiau prieinamomis kainomis daro mūsų produktus prieinamus ir jais galima plačiai mėgautis visame pasaulyje.

Kaip sprendžiate iššūkius, kylančius atkartojant tradicinę gėrimo patirtį?

Per pastaruosius kelerius metus stigma negerti bendraujant smarkiai sumažėjo; didžiuojamės, kad atlikome nedidelį vaidmenį suteikdami galimybę tais atvejais, kai žmonės nusprendžia nevartoti alkoholio dėl kokios nors priežasties, nesvarbu, ar tai būtų momentas tarp kitų gėrimų, dienos, savaitės, mėnesio ar gyvenimo būdo pasirinkimo. Saikingumas yra pagrindinis NA erdvės veiksnys, o TÖST visada buvo įsipareigojusi sukurti puikaus skonio gėrimus, atitinkančius progą. Žvelgdami į gėrimų patirtį, siekėme sukurti gėrimą, turintį nealkoholinio gėrimo atributų. Mūsų sudedamosios dalys buvo sąmoningai atrinktos, kad suteiktų šias savybes, taninus, griežtumą, floros ekstraktus nosiai. Tai neįvyko per naktį, mes atlikome daugiau nei 75 originalaus TÖST kartojimus ir keletą metų praleidome kurdami savo Rosé ir trečiąjį skonį, kuris pasirodys 2025 m.

Ar tvarumas yra jūsų gamybos veiksnys?

TÖST nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti atliekas ir savo pėdsaką.

Kas bus toliau jūsų prekės ženklui? Ar yra kokių nors naujų produktų, partnerysčių ar plėtros galimybių, apie kurias galėtumėte papasakoti?

Išbandę skardinių formatus patirtiniuose renginiuose ir arenose bei sporto vietose, pvz., „T-Mobile“ Las Vegase, šį atostogų sezoną pristatome skardines tiesiogiai vartotojams. Abu skonius konservuotu formatu pateikėme mūsų svetainėje ir platiname per „Fresh Direct“. Konservuotas formatas atveria visiškai naują galimybių ir progų pasaulį, kai stiklas nėra idealus.

Ką patartumėte norintiems verslininkams, žengiantiems į NA erdvę?

Svarbiausias pirmas žingsnis yra suprasti, kiek finansų turite asmeniškai ir verslui. Viskas užtrunka ilgiau nei tikėtasi, o supratimas, ką tai reiškia jums asmeniškai ir profesiniu požiūriu, yra labai svarbus sėkmei. Taip pat raginčiau skirti šiek tiek laiko susisiekti su kitais erdvėje esančiais žmonėmis ir išgirsti jų istorijas, nes yra įkūrėjų bendruomenė, kuri tai supranta, nes ši kategorija ir toliau auga. Yra net asociacija „The Adult Non-Alcoholic Beverage Association“ (ANBA), kuri turi daug informacijos, kuri gali būti naudinga.

Source link

Daugiau iš autoriaus

Ole Smoky karštoji Java Nog

„Ultimate Chex Party Mix“ –