Spirito gėrėjų požiūrio revoliucija


Mes gilinamės į George’o F. Manskos mintis, norėdami pažvelgti į alkoholinių gėrimų vartotojų požiūrio revoliuciją.

Stipriųjų gėrimų mėgėjams laikai keičiasi… ir greitai. Jei dirbate pramonėje, žinote, kad tai matyti iš jaunesnių vartotojų požiūrio. Keletas pagrindinių įvykių bendrai prisidėjo prie šiuolaikinių vartotojų elgsenos ir pageidavimų formavimo, o visa paradigma yra šešių pagrindinių socialinės, ekonominės ir techninės evoliucijos sričių, kurios laikui bėgant pasirodė pakankamai arti viena kitos, rezultatas, kad kartu sukurtų esminį poslinkį vartotojų požiūris. „Senojo pasaulio“ alkoholinių gėrimų gėrėjai klauso apsišaukėlių kritikų, tarp kurių daugelis yra spiritinių gėrimų knygų autoriai, ir nedaugelis, jei tokių buvo, turinčių juslinių mokslų žinių, kurie tapo galingais dvasių kalbėtojais vartotojui.

„Naujojo pasaulio“ gėrėjams rūpi visiškai nauji kriterijai, visiškai aplenkiantys senąsias vertybes. Skaitmeninei revoliucijai ir socialinei žiniasklaidai būdingas informacijos demokratizavimas, keičiantis vartotojų sąveiką su stipriųjų gėrimų prekių ženklais. Kritikai ir vadovai „išeina“, nes naujos skaitmeninės platformos ir dirbtinis intelektas yra „įsijungę“, suteikia įkvėpimo, švietimo ir rekomendacijų vartotojams, taip pat įtraukiant dirbtinį intelektą, kad būtų galima strateguoti įmonės rinkodaros planus. Socialinė žiniasklaida, apžvalgos ir kultūriškai svarbūs influenceriai tapo motyvacija ir ištekliais „Naujojo pasaulio“ geriančiųjų apsipirkimo sprendimams. Vartotojai gali tyrinėti ir įsitraukti į bendruomenės skatinamą požiūrį į dvasių vertinimą ir informaciją.

2000-ųjų pradžioje „Craft and Artisan Spirits“ įkūnija „Naujojo pasaulio“ gėrėjų pirmenybę autentiškumui, kilmei ir unikaliems potyriams. Dvasios istorija dabar yra svarbesnė nei bet kada anksčiau, o distiliuotojų aistra savo kūriniams vertinama. Dėl to sparčiai išaugo įvairovė, eksperimentavimas, skonio niuansų paieška.

Kultūriniai mainai, sąmoningumas ir pasaulinės kelionės praplėtė akiratį, o „Naujojo pasaulio“ gėrėjai nori sužinoti apie dvasias iš viso pasaulio. Sochu, Mezcals, japoniškas viskis, Indijos salykliniai miežiai ir Cachaca yra tyrinėjami „Naujojo pasaulio“ gėrėjų, norėdami atrasti tradicijas ir istorijas, susijusias su jų kūryba, kartu su tikru domėjimusi kultūriniais skirtumais.

Susirūpinimas dėl sveikatos turėjo didelę įtaką stipriųjų gėrimų vartojimui, ypač pabrėžiant saikingumą, kokybę ir protingą gėrimą, skatinant mažo ABV ir nealkoholinio spirito arba stipriųjų gėrimų, kurių tikslas yra sveikatingumas, paieškas. Susirūpinimas dėl sveikesnio gyvenimo būdo turi įtakos tam, kokios spiritinės gėrimos populiarinamos ir kaip jomis mėgaujamasi.

Socialinės ir ekonominės permainos, tokios kaip 2008 m. finansų krizė ir COVID-19, pakeitė stipriųjų gėrimų vartojimo įpročius, padidino spiritinių gėrimų vartojimą namuose ir paskatino atidžiai žiūrėti į disponuojamas pajamas, išleistas spiritiniams gėrimams. Didėja aukščiausios kokybės stipriųjų gėrimų su prasmingesniais pojūčiais paklausa, o kartu su vertės ir kokybės paieškomis dažnai tampa svarbesnė rankdarbiams skirtų spiritinių gėrimų, turinčių unikalų, asmeninį prisilietimą ir įdomių bei skirtingų skonio profilių, svarba.

Aplinkosaugos, etikos klausimai iškelia šias dvasias pirmenybę teikiant tvariai praktikai, etiškam šaltiniui ir socialinei atsakomybei, siekiant suderinti su naujuoju socialinės bendruomenės jausmu ir aplinkos bei gamtos išsaugojimu.

Kaip pasinaudoti požiūrio pasikeitimu: Šios šešios geriančiųjų požiūrio evoliucijos sritys, iš kurių nė viena nebuvo svarbi „senojo pasaulio“ geriantiems žmonėms, atkreipia dėmesį į juslinį mokslą ir prasmingesnės patirties paieškas. Viena iš pagrindinių sričių, kuri pažadėjo suteikti geresnę patirtį, yra stiklas, naudojamas aromatiniams profiliams pateikti. Štai kaip tradiciniai stiklo dirbiniai iš tikrųjų trukdo aptikti subtilius aromatus ir iškraipo spiritinių gėrimų aromato profilį.

„Senojo pasaulio“ gėrėjai mėgsta savo etanolį ir stiklinę, kuri jį tiekia: dešimtmečius „Senojo pasaulio“ gėrėjai spiritams priskyrė socialinį statusą (pvz., škotiškas = elitas, tekila = žemas)garbinamas amžius (mitas: vyresnis yra geriau)ieškojo retenybės (atsargos, specialios statinės, statinės stiprumas)ir palaikė tradiciją kaip sėkmės ir pasiekimų požymį. Dauguma seka gerai žinomus dvasių kritikus, autorius ir apžvalgininkus, kurie neturi mokslo žinių ar jutimo išsilavinimo, tačiau sugebėjo tapti ekspertais. Kadangi „Senojo pasaulio“ girtuokliai linkę daryti tai, ką daro jų „ekspertai“, jie priima dešimtmečius senumo neveikiantį tulpių stiklą, jutiminiuose sluoksniuose žinomą kaip „nosies patranka“, kuri atlieka dvigubą pareigą kaip broliškas atpažinimo ir atpažinimo ženklelis.

Mokslas yra „In” Etanolis yra „Išėjo:” „Naujojo pasaulio“ stipriųjų gėrimų gėrėjai yra mažiau ištikimi prekės ženklui ir yra atviri naujovėms, ieškodami to ypatingo spirito, kuris skamba jusliniais varpais ir suteikia unikalią degustavimo patirtį, nepriklausomai nuo kilmės, ir mokslą, o ne manipuliuojančią rinkodarą, kaip jokia kita karta. prieš.

Šiandien mokslas įrodė, kad „nosies patrankos“ tulpės skirtos 22% ABV (alkoholis pagal tūrį) spirituotas vynas tampa nosies bomba patiekiant 40% ABV spiritą. Mokslas taip pat teigia, kad 40 % ABV spirito išgaravimo aromatuose greičiausiai yra 65–75 % etanolio, lakiausio spirito junginio, o mokslas teigia, kad etanolis yra atitraukiantis, aštrus, nosį stingdantis anestetikas, kuris greitai pablogina mūsų galimybes. uoslės. Mokslas taip pat teigia, kad skonis dažniausiai yra uoslės (90 %) o likusius 10 % sudaro skonio pumpurai ir chemosensorinis burnos pojūtis.

Štai paskutinis smūgis: Moksliniai tyrimai patvirtina, kad moterų uoslė yra daug pranašesnė už vyrų. Stikliniai tulpiniai gaminiai įamžina „senojo pasaulio“ gėrėjų mitus, kad „daugiau etanolio tuo geriau, daugiau etanolio yra kokybė, daugiau etanolio kainuoja brangiau, todėl aukšta kaina reiškia aukštą kokybę“. Tulpės formos stiklo naudotojai neįsivaizduoja, kokie įžvalgūs potyriai laukia už sunkios etanolio kaukės pristatymo tulpių stiklinėse, o dešimtmečius trunkantis kondicionavimas su tulpe privertė juos patikėti, kad aitrus etanolis yra prasmingas aromatas ir kokybės ženklas, kai tai tik tvirtas įrodymas, kad yra daug etanolio. Kaip ir bet kuri priklausomybė, mažai kas nori atsisakyti akimirksniu atpažįstamo, įsišaknijusio ir raminančio aitrumo nosyje, kad geriau suprastų dvasią.

Geruose arba žemos kokybės spiritiniuose gėrimuose, kurių koncentracija viršija 40 % ABV, yra etanolio, kurį mėgstame gerti, bet kuris kartu užgožia mūsų uoslę ir trukdo mėgautis gerai pagaminto spirito skoniu. Eikite į degustaciją ir atkreipkite dėmesį į išsišiepimus, šypsenas ir pritariančius galvos linktelėjimus, kai dalyviai pirmą kartą pauostė savo mėginį, kad patikrintų, ar jame yra pakankamai etanolio. 40 % ABV ir aukštesnės koncentracijos spiritiniai gėrimai niekada nesugebės iš tulpių stiklinės tiekti stipriai kvepiantį etanolį, o šypsenos yra polinkio į etanolį ir nieko daugiau ženklai. Pirmasis užuostymas iš karto sumažina jūsų kvapo gebėjimą, nes yra daug ORN (uoslės receptorių neuronai, aromato detektoriai) juos pažeidžia anestezinis etanolis.

Deja, etanolis ne tik priimamas, bet ir geidžiamas, dažnai ignoruojant meistriškumą, kuriuo sukuriama puiki dvasia. Daugelis renkasi tvirtumą statinėje ir primygtinai reikalauja gerti jį iš tulpių, kurios yra naudingos etanoliui per uoslę, kad jis greitai išgertų, o skonis mažai rūpi. Tai yra etanolio trūkumas, užmaskuotas kaip unikalus pateikimas, kurį reikia gerbti kaip grynesnį, retesnį, unikalų produktą tiesiai iš nejudančio gėrimo vartotojui, neskiedus iki 40 % ABV.

Uoslės etanolio tirpalas: Išbandykite kitą stiklinę, tokią, kuri išsklaido etanolį ir atskleidžia subtilius aromatus, slypinčius už aštrumo. Stiklinė labai skiriasi, kai supranti, kad etanolis ant nosies yra vagių kaltininkas ir kliūtis uoslei, o ne skonio atributas. Rimti alkoholinių gėrimų mėgėjai nori žinoti, kas slepiasi už etanolio.

2012 m. kartu ateina ir Arsilica, Inc., nuo 2002 m. vykdanti juslinius tyrimus ir po 10 metų trukusių tyrimų, kuriuose palyginamos skirtingos formos, pristatomas NEAT stiklas, siekiant nustatyti, kuris dizainas atskleistų tikriausius spirito aromato profilius, išsklaidydama aštrų, nosį stingdantį etanolį nuo jautrūs ORN. NEAT atveria duris lyčių lygybei (skirtingai nei lygybė)todėl gaiviųjų gėrimų gėrimas yra patrauklesnis patelėms, kurios vengia aštrių alkoholinių gėrimų etanolio. NEAT yra vienintelė taurė, sukurta atsižvelgiant į juslinį mokslą ir asmeninį vertinimą, ir ji atveria kelią „Naujojo pasaulio“ gėrėjui plėsti savo dvasios žinias ir vertinimą, skatina lyčių įtrauktį ir gerina jutiminę patirtį. NEAT yra oficialus spiritas, vertinantis taures daugiau nei 40 pagrindinių alkoholinių gėrimų varžybų kasmet, nes pašalina etanolio sukeltą anosmiją ir išlygina uoslės suvokimą skrydžiams iš keturių ar daugiau mėginių. (daugumoje varžybų skrydžiai yra 5-8 pavyzdžiai).

Santrauka: Kai prekės ženklo ambasadoriai ir stipriųjų gėrimų mokytojai palaiko ir rekomenduoja tulpinius akinius, jie daro didžiulę meškos paslaugą sau ir vartotojui, patvirtindami prietaisą, slepiantį aromato profilį po etanoliu. Spirito pramonės pedagogai turėtų ieškoti būdų, kaip parodyti savo produktų įvairovę, o ne juos slėpti. Daugelis trūkumų nepastebimai slypi už aštraus etanolio tulpėse, todėl pakeitus stiklinius indus su atvirais kraštais, daugeliu atvejų kokybė turi pagerėti.

Stiklo indų keitimas yra tik vienas žingsnis, atveriantis duris „Naujojo pasaulio“ dvasių įvertinimui ir nepamirštamiems ragavimo potyriams. Patinka tai ar ne, bet pirmą kartą istorijoje jaunesni alkoholinių gėrimų vartotojai valdo, ir jie tai daro savaip.

„Senojo pasaulio“ girtuokliai kviečiami kartu ieškoti naujo ir įdomaus būdo mėgautis dvasiomis, paaukodami savo „nosies patrankas“. Intelekto matas yra gebėjimas keistis. – Albertas Einšteinas


Apie George’ą Manską

George’as yra verslininkas, išradėjas, variklių konstruktorius, įkūrėjas, vyriausiasis tyrimų ir plėtros pareigūnas, įmonės strategijos pareigūnas, generalinis direktorius Arsilica, Inc., užsiimantis jutiminiais alkoholinių gėrimų tyrimais. (2002 m. iki dabar). Jis yra patentuotos NEAT taurės, kelių kitų patentuotų alkoholinių gėrimų taurių alui ir vynui išradėjas, (dar neišleistas). Režisierius nuolatos tyrinėja aromatinių junginių elgesį ir tiksliai nustato nosies aklumo pradžią. George’as yra profesionalus kelių pagrindinių stipriųjų gėrimų konkursų konsultantas, publikuotas MDPI Beverage Journal Paper, pastaruosius penkiasdešimt metų yra daugiau nei septynių skirtingų vyno klubų įkūrėjas arba narys, yra vynų ir stipriųjų gėrimų kolekcionierius, keliavo po pasaulį. , yra įvairių dvasių jutimo seminarų pedagogė ir patarėja.

George F Manska, CR&D, Arsilica, Inc. Inžinierius, NEAT stiklo išradėjas, jutimo mokslų tyrinėtojas, verslininkas.

Misija: Pakeiskite mitus ir dezinformaciją moksline tiesa pasitelkdami vartotojų švietimą.

Susisiekite: george@arsilica.comtelefonas 702 332 7305. Daugiau informacijos: www.theneatglass.com/shop



Source link

  • Susiję įrašai

    Apsilankymas papasakoti savo draugams Šiaurės Skotsdeilyje, Arizonoje

    Naujai atidarytas požeminis kokteilių ir gyvos muzikos holas „Tell Your Friends“ Šiaurės Skotsdeilyje siekia pakelti prabangią miesto naktinio gyvenimo sceną Getsbio eros atmosfera su sodriomis kaštoninio aksomo užuolaidomis, veidrodinėmis sienomis…

    Geriausias Saratoga Springsas su miksologu Michaelu Bohmu

    Kaip retas deimantas ar brangakmenis puošia karališkosios karūnos viršūnę, taip Saratoga Springso miestas yra virš Hadsono slėnio viršūnės, maždaug trisdešimt šešias mylias į šiaurę nuo Niujorko sostinės Olbanio. Jau daugiau…

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

    Galbūt praleidote

    Naminės keptos cukraus spurgos

    • By admin
    • 12 rugsėjo, 2024
    • 1 views
    Naminės keptos cukraus spurgos

    Apsilankymas papasakoti savo draugams Šiaurės Skotsdeilyje, Arizonoje

    • By admin
    • 12 rugsėjo, 2024
    • 2 views
    Apsilankymas papasakoti savo draugams Šiaurės Skotsdeilyje, Arizonoje

    Įkelti Hashbrowns –

    • By admin
    • 11 rugsėjo, 2024
    • 2 views
    Įkelti Hashbrowns –

    Geriausias Saratoga Springsas su miksologu Michaelu Bohmu

    • By admin
    • 11 rugsėjo, 2024
    • 3 views
    Geriausias Saratoga Springsas su miksologu Michaelu Bohmu

    Rikotos mėsos kukuliai su traškiu užpilu

    • By admin
    • 10 rugsėjo, 2024
    • 4 views
    Rikotos mėsos kukuliai su traškiu užpilu

    GERIAUSI ryžių Krispie skanėstai

    • By admin
    • 10 rugsėjo, 2024
    • 3 views
    GERIAUSI ryžių Krispie skanėstai